خرید لامپ زنون No Further a Mystery

Wiki Article

این دو الکترود در دو انتهای لوله قرار داشته و به منبع تغذیه‌ای با ولتاژ بالا متصل است.

روشنایی و وضوح در جاده سبب شده تا انواع لامپ ها مانند زنون، هالوژنی و هدلایت در بازار تولید و وجود داشته باشد. با لنزو لامپ همراه باشید تا اطلاعات زیادی از لامپ زنون را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

سفارشات با دقت بسته بندی و در سریعترین زمان ارسال خواهند شد

این موضوع می تواند باعث ایجاد تصادفات خطرناک به خصوص در شب ها شود. علاوه بر نور بیش از حد لامپ زنون یکی دیگر از دلایل ممنوعیت آن، نیاز به برق بالا برای روشن شدن است. این عامل به هنگام تصادف و شکسته شدن لامپ زنون می‌تواند با یک اتصال به آتش سوزی بزرگی منجر شود. به عبارت کلی لامپ زنون خطرآفرین است و استفاده از آن در ایران مجاز نمی باشد. البته در نظر داشته باشید که این قانون شامل لامپ های زنونی که به صورت فابریک و کارخانه ای به کار رفته‌اند نمیشود. چون زنون های فابریک کارخانه ای از استاندارد لازم برخوردار بوده و تولید نور متعادلی دارند. ممکن است بپرسید جریمه راهنمایی رانندگی برای زنون چقدر است؟

اگر از دسته کسانی هستید که به رانندگی در سکوت شب تمایل دارید و یا اصلا شغل تان ایجاب می کند که در دل تاریکی نیز برانید، هیچ چیز بهتر از تجهیز کردن بخش نورانی اتومبیل خود با بهترین لامپ های هدلایت نمی باشد که برای استفاده در این خصوص نیز ما می خواهیم لامپ زنون خودرو را به شما معرفی نماییم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ۲۵۰ برابر سریعتر از لامپ رشته‌ای عمل می‌کند. هدلایت‌ها با توجه به میزان انرژی دریافت شده طیف نور سفید تا آبی دارند.

فراموش نکنید هر گونه دخل و تصرف در تغییر شدت نور لامپ خودرو و رنگ آن با توبیخ شدید از سوی پلیس مواجه خواهد شد.

اما لامپ های زنونی که توسط پلیس توقیف می شوند، از استاندارد لازم برخوردار نبوده و سبب کاهش دید راننده مقابل می گردند.

 لامپ زنون مدلی از چراغ است که به عنوان چراغ جلو ماشین از آن استفاده می شود.برخلاف سایر لامپ ‌های معمولی، لامپ زنون هیچ رشته فلزی (فیلامان تنگستن) درون خود ندارد و فقط از طریق گاز زنون نور قوی تولید می‌‌کند.

فیلامان لامپ چیست؟ انواع لامپ پرکاربرد بهترین نور برای فیلمبرداری نورپردازی ورزشگاه‌ها نورگیر ساختمان شمالی تمامی حقوق این سایت متعلق به هلدینگ بروکس است.

جهت اطلاع از قیمت دقیق لامپ زنون و همین‌طور مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید

برای خرید لامپ زنون خودرو اسپرت به تناسب لامپ خریداری شده با مدل خودروی xenon lamp خود توجه داشته باشید، این کار سخت نیست زیرا در بخش اطلاعات لامپ این مورد ذکر شده است.

اما چرا لامپ زنون به عنوان لامپ فابریک برای خودرو‌ها در نظر گرفته نمی‌شود؟ هزینه بالای فلزات نادری که در لامپ زنون استفاده می‌شود این لامپ‌ها را به گزینه‌ای گران قیمت تبدیل می‌کند.

Report this wiki page